miercuri, 6 martie 2013

EEE PC ... poante :)

... pai mi-am "tras" un mini eee pc... asa ca a trebuit sa rezolv câteva probleme... cel mai bun os pentru el pare sa fie Xubuntu 12.04 asa ca am ignorat total licența de XP.. mi-am optimizat panel-urile...fonturile dpi...tema...ect.... problema rezolutiei 1024x600 care afecteaza ferestrele fixe...am rezolvat-o neaoș... cu 4 comenzi scurte in combinatiile de taste ALT Dreapta+ sageti (sus jos stanga dreapta) xrandr -o normal xrandr -o inverted xrandr -o left xrandr -o right ...ar mai fi o problema cu vizionarea online a clipurilor hd ... m-am gandit ca e prea multa informatie care nu se justifica (datorita micimii display-ului) asa ca am instalat in Firefox ce am gasit aici http://techie-buzz.com/tips-and-tricks/emulate-mobile-browser-in-firefox.html ...puteti face proba in vplay la Game of Thrones... la mine pare sa mearga ceva mai bine pe chrome....si redare in html5... ...cred ca voi reveni la subiectul asta